CALL CENTRUM :
+421 911 446 336 | +421 55 78 95 393

Ako nakupovať

Nákup tovaru na internetových stránkach www.kupelnovestudioin.sk a www.keramikags.sk je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.
Vyberte si tovar:
Produkty v našom eshope sú rozdelené do jednotlivých katagórií a podkategórií, aby sa vám jednoduchšie hľadal práve ten produkt, o ktorý máte záujem.
- v hornej časti stránky si vyberte kategóriu podľa toho o aký produkt máte záujem.
Obklady a dlažby sú delené na: 
štandart - nájdete tu našu štandartnú ponuku, väčsinu produktov máme ihneď k dispozícii na sklade v prijateľných cenových reláciách 
excluxive - v tejto podkategórii sa nachadzajú obklady a dlažby, z ktorých vytvoríte vo vašom domove exkluzívnu kúpeľňu v najnovších trendoch Talianských a Španielskych keramičiek. Tovar je väčšinou na objednávku, pričom termín dodania sa pohybuje okolo 2-3 týždňov
akcia - tovar, ktorý je skladom v akciových cenách a ponuka platí do vypredania zásob
výpredaj - ide o tovar v prvej triede, ktorý je väčšinou mimo produkcie prípadne potrebujeme uvoľniť skladové priestory pre nový tovar. Tomu zodpovedajú samozrejme aj výpredajové ceny, čo však nemá vplyv na kvalitu.
Ostatné kategórie sanita, sprch.kúty, vane atď sú delené na štandartnú ponuku a na výpredajový tovar /pozri popis výpredajový tovar/
Vložte tovar do košíka:
Pokiaľ ste si už vybrali, kliknite na vybraný produkt a zobrazí sa vám jeho detail. Tu máte možnosť zadať množstvo, pri pridávaní produktov z kategórie Obklady a dlažby sa Vám  množstvo zadané v m2  automaticky prepočíta na celé balenia. Potom kliknite na ikonu kúpiť a zvolené množstvo sa automaticky vloží do nákupného košíka. Tu sa môžete rozhodnúť, či už dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.  
Pokiaľ už chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo Objednať tovar, ak chcete pokračovať v nákupe kliknite na ikonu Späť.  
Zmena obsahu košíka:
V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam produktov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov (resp. m2), prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.  
Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo Objednať tovar.  
Doručenie a platba:
Vyberte si spôsob doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne na našej pobočke v Košiciach , alebo si ho môžete nechať doručiť kuriérom.  
Pri osobnom odbere môžete platiť v hotovosti prípadne kartou priamo na našej pobočke, alebo rovnako ako pri doručení kurierom budete platiť bankovým prevodom. Faktúru za tovar spolu s variabilným symbolom Vám zašleme mailom spolu s potvrdením objednávky.
Platba prevodom funguje ako klasický vklad na bankový účet. Po vykonaní objednávky Vám bude na e-mail zaslaná faktúra, kde sú uvedené všetky dôležité informácie na prevod. Prevod môžete spraviť vo vašom internet bankignu, alebo jednoducho uhradíte faktúru osobne vkladom na účet. Po pripísaní platby na náš účet Vám bude tovar ihneď zaslaný (prípadne objednaný ). Doba spracovania platby nie je dlhšia ako 3 pracovné dni. Ak si vyberiete spôsob doručenia a platby kliknite na ikonu pokračovať a pristúpite k ďalšiemu kroku nákupu.
Dodacie údaje:
V tomto kroku je nutné vybrať či nakupujete súkromne alebo na firmu a vyplniť Vaše fakturačné údaje meno, priezvisko, ulicu, PSČ, mesto, telefónny kontakt a email. V prípade firmy aj IČO, DIČ, IČ DPH.
Dodaciu adresu - vyplňte v prípade, ak sa líši od fakturačných údajov
Poznámka k objednávke:
Tu napíšte Vašu poznámku k objednávke (kontaktujte ma 1 hodinu vopred atď.).
Pokiaľ máte všetky potrebné údaje vyplnené správne, klinite na tlačidlo POKRAČOVAŤ.
Rekapitulácia:
Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava a spôsob platby, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka tlačítkom Pokračovať.
Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle Vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte naše call centrum 0948 630 568 alebo 0911 448 338. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.
Vybavenie objednávky:
Po spracovaní objednávky našim obchodníkom Vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu vybaviť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Potvrdenie záruky:
Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.